خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار طرح حاج قاسم سلیمانی با حضور دکتر زالی در منطقه ۸ تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۱۷

طرح حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) روز (دوشنبه) در منطقه هشت تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، در افتتاحیه این رزمایش دکترعلیرضا زالی ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران اجرای طرح شهید سلیمانی بر لزوم  استمرار مساعدت ها، همدلی‌ها وهمراهی های همکاران حوزه بهداشت و نیروهای بسیج تاکید کرد.

وی به تأثیر چشمگیر اجرای طرح محله محور و این رزمایش در کنترل بیماری منحوس کرونا اشاره کرد و نزولی کردن شیب منحنی شیوع اپیدمی کرونا را اقدامی بزرگ برشمرد.

علیرضا زالی با بیان این  که حفظ سلامتی جامعه وظیفه ‌ای بر دوش همه ماست، اظهار امیدواری کرد که با کمک مردم بتوانیم این اپیدمی منحوس را کنترل کنیم.

گفتنی است این مانور سلامت با همکاری تیم های متشکل از بسیجیان و نمایندگان مرکز بهداشت شمال تهران به صورت محله محور در قالب تیم های حمایتی، مراقبتی و نظارتی به اجرا در آمد.

در این رزمایش اقداماتی نظیر توزیع بسته‌های معیشتی درب منازل، انجام تعداد زیادی رپید تست برای مراجعه کنندگان، بازدید از مراکز خرید، ضدعفونی پاساژها، بانک‌ها و پمپ بنزین ها توسط نیروهای بسیج و مرکز بهداشت شمال تهران صورت گرفت.

این رزمایش در منطقه هشت تهران از توابع مرکز بهداشت شمال انجام پذیرفت که دارای شش مرکز خدمات جامع سلامت شهری، ۱۲پایگاه سلامت و چهار مرکز مراقبتی  جدید التاسیس برای انجام رپید تست است.

براساس این گزارش در افتتاحیه این رزمایش زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)،  محمدی نیا رییس مرکز بهداشت شمال تهران و سرهنگ رجب زاده فرمانده ناحیه شهید بهشتی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز