خبرگزاری کار ایران

لزوم مبارزه با قاچاق سلاح، مهمات و احشام در کشور/ مؤثرترین مولفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۱۳

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم مبارزه با قاچاق سلاح، مهمات و احشام در کشور تاکید کرد و گفت: مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح، مهمات و احشام به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" عصر امروز در سفر به استان ایلام در نشست مشترک با مرزبانان استان های غربی کشور، اظهار داشت: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می تواند در همه عرصه ها لوکوموتیو دیگر سازمان ها باشد.

جانشین فرمانده ناجا گفت: با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح، مهمات و احشام در ناجا به منظور تسریع در مقابله با این امر، راه اندازی و به تمامی استان ها برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه ناجا در بین سایر سازمان ها از جایگاه والایی برخوردار است، تاکید کرد: فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست بایستی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات، راه ورود قاچاق سلاح، مهمات و احشام را به کشور ببندند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی، تأثیر نیروی انتظامی بر روابط بین المللی را یکی دیگر از مؤلفه‌های ناجا دانست و گفت: پلیس در کنار سپاه، ارتش، دستگاه قضائی و اطلاعات موثرترین مولفه در امنیت کشور است که اگر این نیرو ضعیف عمل کند همه دستگاه ها نیز نمی توانند به درستی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز