خبرگزاری کار ایران

نقش برجسته کادر پزشکی و درمانی مرزبانی در ارتقاء توان رزم مرزبانان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۵۲۴

فرمانده مرزبانی ناجا به ایفای نقش ویژه کادر پزشکی مرزبانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در یگان های مرزی اشاره کرد و گفت: کادر درمان با دلسوزی کامل تلاش کرده تا روحیه عملیاتی و توان رزم مرزبانان افزایش پیدا کند که این امر قابل تحسین است.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در دیدار با پیراپزشکان، پرستاران و بهیاران فرماندهی مرزبانی ناجا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به اهمیت نامگذاری روز پرستار در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) فرموده اند: "پرستاری شغل و حرفه ای انسانی و اسلامی است و جامعه و کشوری مثل ما که سرشار از عواطف گوناگون است و نقش عواطف در این جامعه، همواره نقش برجسته ای بوده است باید به این حرکت عاطفی بزرگ که دارای مبنای عقلانی و فکری راسخی هم هست، به چشم احترام بنگرد.

وی با اشاره به نقش پررنگ پرستاران و پزشکان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: اکنون که کشور در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا قرار دارد نقش کادر درمان بی بدیل است خصوصا کادر پزشکی مرزبانی ناجا برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس در یگان های مرزی نقش موثری ایفا می کند.

سردار گودرزی تصریح کرد: پرستاران مرزبانی برای بهبودی وضعیت بهداشتی در یگان های مرزی از جان مایه گذاشتند و بنده شاهد تلاش کادر پزشکی و پرستاری بودم که اجازه ندادند به وظیفه مرزداری مرزبانان لطمه ای وارد شود.

این مقام ارشد مرزبانی با تأکید بر نقش کادر پزشکی مرزبانی در راستای سلامت مرزبانان و تاثیر آن در اجرای ماموریت  های محوله در مقابله با سوداگران مرگ، اظهار کرد: مرزبانان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از  ۱۰۵ تن انواع مواد مخدر را کشف کرده اند که این میزان کشفیات قابل توجه است؛ اینگونه مجاهدت مرزبانان، حاصل ایثارگری کادر پزشکی و درمانی مرزبانی در امور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت کارکنان است.

وی تاکید کرد: مرز و مرزبانی تعطیلی ندارد و همکاران و همرزمانم در مرزبانی در ایام محدودیت های کرونایی نیز به وظایف مرزداری خود به نحو مطلوب می پردازند، لذا پزشکان و کادر درمان با دلسوزی کامل تلاش کردند که این مهم امکان پذیر شود و روحیه عملیاتی مرزبانان کاهش پیدا نکند که این امر، قابل تحسین است.

سردار گودرزی با بیان اینکه مجاهدت در راه خدا همه راه ها و گره ها را برای ما باز می‌کند، خاطرنشان کرد: مرزبانان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در یگان های مرزی، وضعیت روحی و روانی خود را ارتقاء می‌دهند که در نتیجه موجب افزایش توان رزم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از تلاش های همه فرماندهان، آحاد کارکنان و خصوصا کادر پرستاری، بهداشتی و درمانی و برادر عزیزم دکتر "محسن ترکیان زواره" معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی مرزبانی ناجا که مجاهدانه در تلاش هستند، قدردانی می‌کنم.

گفتنی است؛ در خاتمه این دیدار سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا از زحمات بی شائبه ۱۳ پیراپزشک، پرستار و بهیار نمونه فرماندهی مرزبانی ناجا با اهداء لوح، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز