خبرگزاری کار ایران

تامین ۴۰ میلیارد ریال ملزومات هوشمند آموزشی برای دانش‌آموزان مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۳۷

در راستای تحقق تفاهم‌نامه وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت کشور ۴۰ میلیارد ریال ملزومات هوشمند آموزشی برای دانش‌آموزان در استان مازندران تأمین شده است.

به گزارش ایلنا، پس از شیوع ویروس کرونا، آموزش‌ها تقریباً به‌طور کامل به فضای مجازی انتقال یافت؛ اما ازآنجاکه بخشی از دانش‌آموزان و خانواده‌ها به ابزار هوشمند دسترسی نداشتند، تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان به این حوزه ورود کردند تا بخشی از کمبودها در این زمینه جبران شود. 

تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت کشور در خصوص تأمین ابزارهای هوشمند در استان‌ها منعقدشده است که بر اساس این تفاهم‌نامه قرار بر این است که هر میزانی که استان‌ها درزمینه ابزار هوشمند تأمین اعتبار کنند، به همان میزان وزارت کشور و وزارت آموزش‌وپرورش نیز اعتبار لازم را اختصاص دهند تا برای دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار گوشی هوشمند و تبلت تهیه شود. این تفاهم‌نامه بر اساس سهم ۵۰ درصدی استان و سهم ۵۰ درصدی وزارت کشور تنظیم‌شده است. 

با پیگیری‌های استانداری مازندران، تاکنون ۲ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در مازندران تأمین شد و وزارت کشور نیز بر اساس این میزان اعتبار استانی، ۲ میلیارد تومان اختصاص داد و درمجموع ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین ابزارهای هوشمند دانش‌آموزی فراهم‌شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز