خبرگزاری کار ایران

قدردانی از کادر پزشکی مرزبانی در مقابله با شیوع ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۴۴

فرمانده مرزبانی ناجا از نامگذاری تعدادی از پاسگاه‌های مرزی به نام شهید "حاج قاسم سلیمانی" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم دانش آموختگی دوره دوازدهم درجه داری مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه (ع) که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز و گرانقدر ایران اسلامی، شهدای حریم ولایت، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مظلوم مرزبانی و همچنین تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهارکرد: این دوره مرکز آموزش درجه داری مزین به نام شهید عزیز، سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" از افتخارات کشور ایران اسلامی است.

وی با اشاره به مزین شدن تعدادی از پاسگاه های مرزی به نام شهید "حاج قاسم سلیمانی" گفت: باید بر خود ببالیم که رهرو شهیدان والامقامی همچون حاج "قاسم سلیمانی" و دیگر شهدای عزیز هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: در سالروز ولادت این بانوی بزرگوار اسوه صبر و استقامت، از زحمات و تلاش همه همرزمانم (کادر پزشکی مرزبانی) و کسانی که در این شرایط سخت شیوع کرونا در بهداشت و ارتقای سلامت کارکنان نقش تاثیرگذاری داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی وجود نظم و انضباط، تقویت قوای جسمانی، نشاط، شادابی و روحیه ولایی و انقلابی برای یک مرزبان را ضروری دانست و گفت: نقش مراکز آموزشی در تقویت دین باوری و مهارت افزایی در اجرای ماموریت ها بسیار تاثیرگذار و ماحصل آموزش صحیح امنیت پایدار در کشور است.

گودرزی اساس کار نیروی انتظامی را نظم و انضباط خواند و اظهارکرد: مرزبانان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر هستند و در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و با درک درست از ماموریت های خطیر در مرزهای ایران اسلامی ایفای نقش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشفیات و عملکرد مثبت مرزبانان در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی در سال جاری خاطرنشان کرد: مرزداران با روحیه ایثارگری و شهامت در برابر سوداگران مرگ و قاچاقچیان با اقتدار ایستاده اند و خدمات رزمندگان مجاهد مرزبانی در مرزهای ایران اسلامی حاصل آموزش و مهارت های صحیح فرماندهان و مسئولان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز