خبرگزاری کار ایران

تذکر به معاونت خدمات شهری درباره وضعیت نگهداری پارک پردیسان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۸۵۸

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به شهرداری تهران به لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت پارک پردیسان تهران طی تذکری گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویری از انباشت زباله و فقدان توجه به نظافت و پاکیزگی پارک پردیسان و به ویژه محدوده شرقی این پارک در رسانه‌های اجتماعی هستیم. تصاویری که دل هر دوستدار طبیعت و محیط زیست را به درد می‌آورد و حکایت از بدعهدی و بی‌توجهی ما در صیانت و حفاظت از محیط زیست آن هم در چند قدمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور دارد. 

عضو شورای شهر تهران گفت: بر همین اساس و با عنایت به لزوم توجه به صیانت از سرمایه‌های طبیعی و زیستی در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان» به سازمان محیط زیست کشور تذکر می‌دهم. 

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: لازم است معاونت  خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درچارچوب تفاهم نامه منعقد شده با سازمان حفاظت محیط زیست، تدابیر لازم برای بهبود نگهداشت و ارتقاء نظافت و پاکیزگی این پارک را اجرایی کند تا دوباره شاهد چنین صحنه‌هایی که علتش را می‌توان در بخشی نگری، بی‌توجهی به سرمایه‌های زیستی و طبیعی شهر و کم کاری دانست، نباشیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز