خبرگزاری کار ایران

تشریح عملکرد پلیس در طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۷۱۰

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا عملکرد پلیس در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا را از ابتدای آذرماه تا روز گذشته تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی حاجیان" در تشریح عملکرد ۲۸ روز گذشته نیروی انتظامی در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا گفت: در این طرح به طور کلی ۲۶۸ هزار و ۴۵۵ نفر از نیروهای پلیس به کار گرفته شده اند.

وی مجموع نقاط اجرای طرح را یک هزار و ۹۵۸ مورد عنوان کرد و افزود: در این ۲۸ روز شاهد کاهش ۲۹ درصدی تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اقدامات انتظامی در خصوص صنوف را بازدید، تذکر، صورتجلسه و پلمب عنوان کرد و گفت: طی این مدت ۹۱۸ هزار و ۹۰ مورد بازدید، ۴۹۰ هزار و ۸۶۶ مورد تذکر، ۷۷ هزار و ۱۴۱ مورد صورتجلسه و ۲۵ هزار و ۸۱۱ مورد پلمب انجام گرفته است.

سخنگوی نیروی انتظامی در ادامه به اعمال قانون در طرح ستاد کرونا در مورد خودروها پرداخت و از تذکر لسانی به ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۶۵۶ راننده و عودت یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۱۵۱ خودرو خبر داد.

به گفته سردار حاجیان از ابتدای آذر تا روز گذشته در طرح محدودیت شبانه یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۶۶ خودرو جریمه شده اند و در مناطق نارنجی و قرمز این آمار به ترتیب ۷۷۶ هزار و ۶۹۲ و ۵۲۲ هزار و ۲۵ مورد به ثبت رسیده است.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به این که طی ۲۸ روز گذشته آمار تصادفات ۳۸ درصد کاهش داشته است، افزود: متوفیان تصادفات ۳۹ درصد و مجروحان تصادفات نیز ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان با اشاره به این که طی مدت گفته شده یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۹۷۱ مورد پیامک نیز به رانندگان خاطی ارسال شده است از هموطنان خواست تا با توجه به نزدیک شدن شب یلدا و این سنت دیرینه، امسال از دورهمی ها خودداری کنند و شب یلدای امسال را آزمونی برای قانون گرایی در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز