خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک کولیوند به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۶۲۵

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت و جایگاه حرفه مقدس و ارزشمند پرستاری و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای کادر درمان که با مبارزه در خط مقدم مقابله با کرونا جلوه ایثار را به نمایش گذاشته اند، ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، متن پیام پیرحسین کولیوند، به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ سَعَی لِمَرِیضٍ فِی حَاجَةٍ قَضَاهَا أَوْ لَمْ یقْضِهَا خَرَجَ مِنْ ذُنُوبِهِ کیوْم وَلَدَتْهُ أُمُّه  "پیامبر گرامی اسلام(ص)"

همه ساله روز پرستار با تاسی به سخن پیامبر گرامی اسلام(ص) که می فرمایند: "کسی که برای برآوردن حاجت شخص بیماری کوشش کند، همه گناهانش آمرزیده می شود، همانند روزی که از مادر متولد شده است."  این روز را فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات و ایثار این قشر خدوم می دانستیم. اما این روز امسال رنگ و بویی دیگر دارد، قریب به یک سال است که این فرشتگان با مجاهدت و از خودگذشتگی در جبهه مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون دلاور مردان و زنان هشت سال دفاع مقدس، در کنار هموطنان عزیزمان ایستاده اند و جان بر کف و با عشق و علاقه خدمت می کنند.

امروز فرشتگان سفیدپوش اورژانس و پرستاران متدین و صبور ایران اسلامی با اقتدا به آموزه‌های دینی، صبر و استقامت حضرت زینب (س)، نمونه‌ای از این ایثار و مجاهدت را در مبارزه با کرونا به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب ضمن خداقوت به برادران و خواهران خود در خط مقدم مقابله با کرونا، ولادت با سعادت اسوه صبر، شجاعت و عفاف، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به عموم مردم به ویژه همکارانم در اورژانس سراسر کشور و جامعه پرستاری، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز