خبرگزاری کار ایران

پیام مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به مناسبت روز پرستار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۴۸۰

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به مناسبت روز پرستار گفت: بی تردید یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت که پزشکان و پرستاران این مرز و بوم جان در کف نهاده و به مدد هموطن خود شتافتند تا انسانی را نجات دهند و زندگی بخشند، هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ متن پیام فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به مناسبت روز پرستار به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

نامگذاری روزها بهانه ای است برای پاسداشت مقام و منزلت انسان هایی که در جایگاه خود، مراتب اعلای وظیفه شناسی را به جا آورده اند.

زادروز مبارک بزرگ پیام آور و پرستار کربلا، حضرت زینب کبری (س)، تداعی کننده ایثار و از خودگذشتگی بزرگ زنان و مردان پرستاری است که قله های فداکاری را فتح نموده و وجه متعالی انسانیت را نمایان ساخته اند.

صحبت و سخن راندن از کلماتی همچون ایثار و فداکاری سهل و آسان است، اما در مقام عمل؛ پایبندی به این واژه ها کاری سترگ و ستودنی است.
 پرستاران عزیز در مقام عمل، پایبندی خود را به ایثار اثبات نموده و به واژه  انسانیت؛ معنا بخشیده و جامعه را مدیون خود کرده اند.

 این مهم در طی یکسال اخیر و با شیوع ویروس بیماری کووید ۱۹ برای همه مردم کاملا محسوس بوده که پرستاران نهایت ایثارگری را در قبال همنوعان خود عرضه نموده و بی توجه به شرایط جسمانی خود و با تحمل مشکلات ناشی از انجام خدمت در این شرایط همچون تهدید اعضای خانواده و یا دوری از عزیزانشان؛ خدمت رسانی به بیماران را استمرار بخشیده اند.

بی تردید یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت که پزشکان و پرستاران این مرز و بوم جان در کف نهاده و به مدد هموطن خود شتافتند تا انسانی را نجات دهند و زندگی بخشند، هیچ گاه فراموش نخواهد شد و تا ابد بر تارک این مرز و بوم؛ ثبت و ماندگار خواهد ماند.

 به پاس تلاش ها، ایثار و فداکاری های زنان و مردان پرستار میهنم، بر خود لازم می دانم روز نکوداشت مقام رفیع پرستار را که امسال همزمان با آیین کهن یلدا و استقبال از زمستانی سفید و پاک و دوری از بیماری و رنج و محنت هم وطنان خواهد بود؛ ارج نهاده و به محضر تمامی این عزیزان و خانواده های ایثارگرشان، این روز خجسته را تبریک عرض نمایم و سر تعظیم و تکریم در برابر مقام والایشان، فرود آورم.
درود خدا بر مدافعان سلامت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز