خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت ترافیکی/کاهش ۳۲ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۲۸۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران خبر داد و گفت: در ۴ هفته اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲%- کاهش تردد گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بارش پراکنده برف در ارتفاعات استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، مرکزی گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش باران در استان‌های گیلان، لرستان، مازندران، قم و گلستان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج( از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس )، آزادراه کرج - تهران ( از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ) و جاده تهران - شهریار (محدوده پلیس راه شهر قدس و کفش ملی ) نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: در این هفته هم اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جاده‌ها و شهرها کماکان ادامه دارد. کاهش تردد در ۴ هفته اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲%- بوده و در برخی محورهای مواصلاتی مانند آزادراه تهران قم تا ۷۵%- و آزادراه قزوین رشت تا ۷۰%- و آزادراه قم اصفهان ۵۰%- و جاده فیروزکوه ۴۰%- ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز