خبرگزاری کار ایران

فوت ۱۷۸ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۱۷

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی شبانه روز گذشته هزار و ۸۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده و ۱۷۸ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۸ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۱۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۸۵ نفر از آن‌ها بستری شدند. 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۶۵۱ نفر رسید. 

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۳ هزار و ۲۷۳ نفر رسید. 

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۸۶۵ هزار و۴۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شدند و ۵۶۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون ۶ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۴۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

وی افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان‌های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز