خبرگزاری کار ایران

پایان کار سارق زورگیر با شلیک پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۱۰

​رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر حرفه‌ای و کشف ۷۰ فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: ماموران کلانتری تجریش با شلیک تیر هوایی موفق به دستگیری متهم شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «جلیل موقوفه ای» گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۱ در حال گشت زنی در محدوده خیابان «خزر» با فریادهای شهروندی مبنی بر سرقت تلفن همراهش، بلافاصله برای بررسی موضوع به شهروند مراجعه و مشخص شد موتورسواری تلفن همراهش را سرقت کرده است. 

وی با بیان اینکه موتورسوار پس از سرقت به سرعت از محل گریخته بود، ادامه داد: بلافاصله طرح مهار سارق اجرا و ماموران به تعقیب متهم پرداختند و موفق شدند، پس از مدتی تعقیب موتورسوار را که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار بود، مشاهده کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: ماموران گشت کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را اعلام ولی متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به فرار خود ادامه و به ناچار ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت به سایر خودروها چند تیر هوایی شلیک و بدین ترتیب موفق به توقیف موتورسیکلت شدند. 

این مقام انتظامی توضیح داد: در این عملیات پلیسی، سارق دستگیر و با بررسی‌های بیشتر تلفن همراه مال باخته کشف و متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری «تجریش» انتقال یافت. 

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم در کلانتری به ۷۰ فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد و موبایل قاپی معترف شد، اضافه کرد: متهم اظهار داشت با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت از غفلت شهروندان که در حال مکالمه تلفنی بودند سوءاستفاده و موبایل آن‌ها را سرقت می‌کرده و در صورت مقاومت آنان با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری می‌کرده است. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام پلیسی خاطر نشان کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز