خبرگزاری کار ایران

درخواست پلیس از ستاد ملی کرونا؛

تغییر ساعت محدودیت‌های ترافیکی شبانه/ اجرای محدودیت‌ها در ساعت ۲۲ به جای ساعت ۲۱

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۰۲

تغییر ساعت محدودیت‌های ترافیکی شبانه اظهار داشت: به همین خاطر پیشنهاد پلیس راهور تهران به ستاد ملی کرونا این است که ساعت اجرای محدودیت را از ساعت ۲۱:۰۰به ۲۲:۰۰ تغیر داده تا پلیس بتواند ترافیک را بهتر مدیریت کند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد حسین حمیدی ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اعلام محدودیت‌های تردد و اینکه رانندگان می‌بایست قبل از ساعت ۲۱ به منزل و یا مقصد برسند شاهد حجم بالای ترافیک در این ساعات در تهران هستیم.

وی گفت: رانندگان طبیعتا می‌خواهند با عجله و هرچه زودتر در بین ساعتهای ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به مقصد رسیده و توسط دوربین‌ها جریمه نشوند، این عجله و شتاب و به تعویق انداختن سفر و موکول نمودن تردد در ساعات پایانی محدودیت‌ها، معضلات ترافیکی بسیاری را برای شهر تهران بوجود آورده است. 

بنابراعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب سردارحمیدی افزود: در این بین چنانچه ریزش نزولات آسمانی و بارندگی نیز روی دهد، مزید بر علت شده و بر حجم ترافیک می‌افزاید، چرا که اکثر شهروندان در این شرایط از خودروی شخصی استفاده نموده و با بیرون آوردن خودروهای خود بر ترافیک شهر تهران می‌افزایند. 

سردار حمیدی بیان داشت: به همین خاطر پیشنهاد پلیس راهور تهران به ستاد ملی کرونا این است که ساعت اجرای محدودیت را از ساعت ۲۱:۰۰به ۲۲:۰۰ تغیر داده تا پلیس بتواند ترافیک را بهتر مدیریت کرده و شهروندان نیز بتوانند در تصمیم گیریهای خود بهتر عمل نموده و قبل از ساعت اعلامی به مقصد برسند. 

وی گفت: حجم ترافیکی که در این ساعات در تهران شاهد آن هستیم امید است با اجرای ساعت جدید برطرف و رفع گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز