خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران خبر داد:

الزام فرمانداران و مدیران کل ستادی تهران به اخذ گواهینامه شایستگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۱۷

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: فرمانداران استان تهران برای انتصاب به کانون ارزیابی وزارت کشور معرفی شده و در صورت اخذ گواهی نامه شایستگی پست می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا عباس پاشا صبح سه شنبه در دومین جلسه توسعه مدیریت استان تهران که با حضور شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی، جمال زنگیشه مدیر کل بازرسی استانداری برگزار شد اظهار داشت: واگذاری برخی اختیارات که سابقا متمرکز در استانداری بود به فرمانداران در کمیته توسعه مدیریت مصوب شده است.

عباس پاشا با بیان اینکه آموزش مجازی کارکنان و توانمند سازی مدیران و کارشناسان به ویژه در دوران پساکرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت: جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی نیز به صورت همزمان به ریاست فرمانداران در شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود.

وی افزود: انتصاب مدیران در استانداری تهران بر مبنای نظام شایستگی صورت می‌گیرد و طبق مصوبه سال ۹۷ سازمان امور استخدامی فرمانداران مدیران کل و معاونین مدیران کل فاقد سابقه مدیریتی باید گواهینامه شایستگی مدیریتی برای ارتقا را دریافت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران عنوان داشت: فرمانداران استان تهران برای انتصاب به کانون ارزیابی وزارت کشور معرفی شده و در صورت اخذ گواهی نامه شایستگی پست می‌گیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز