خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیح شرکت واحد اتوبوسرانی درباره تجمع رانندگان بخش خصوصی/ اختصاص ۱۰ اتوبوس ویژه بانوان در خط هفت تندرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۶۴

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی از استقرار ۱۰ دستگاه اتوبوس ویژه بانوان در خط هفت اتوبوس‌های تندرو خبر داد.

«محمود ترفع» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره تجمع رانندگان بخش خصوصی و گلایه نسبت به واریز با تاخیر درآمدها به حساب رانندگان اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اقدامات خوبی برای حمایت از رانندگان بخش خصوصی انجام داده است. در گذشته پول به حساب شرکت‌های خصوصی واریز می‌شد، اما اخیرا امکانی را به صورت نرم‌افزاری فراهم کردیم که براساس آن مبالغ کارتخوان به حساب راننده مستقیما واریز می‌شود. 

او ادامه داد: با این حساب رانندگان می‌توانند، هر شب مبالغ کارتخوان را دریافت کنند و تاخیری از این بابت وجود ندارد و تاکنون بیش از هزار راننده مبالغ را شبانه دریافت می‌کنند. 

ترفع همچنین درباره گلایه رانندگان مبنی بر عدم دریافت یارانه بخش خصوصی گفت: از تاریخ ۲۰ آذر ماه قرارداد شرکت‌های بخش خصوصی را با توجه به شرایط موجود و زیان ده بودن خطوط تغییر دادیم و مبلغ یارانه‌ای را که به تعدادی از خطوط تعلق می‌گرفت، بین همه خطوط توزیع می‌کنیم. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه رویکرد این شرکت همواره حمایت از رانندگان بخش خصوصی بوده است، ادامه داد: این مبلع تحت عنوان یارانه از طرف شهرداری تهران داده می‌شد، اما آنچه در این اعتراض مطرح شد، که دولت هرساله یارانه بلیت را می‌دهد و ما به بخش خصوصی آن را پرداخت نکرده‌ایم، درست نیست. 

ترفع افزود: یارانه‌ی دولت با توجه به قیمت تمام شده‌ سفر قابل توجه نیست و دولت برخی سال‌ها آن را پرداخت کرده است. با توجه به اینکه اکنون فصل بودجه است در حال پیگیری برای افزایش مبلغ یارانه در بودجه سال آینده دولت و همچنین دریافت یارانه‌ سال جاری هستیم. 

او همچنین از اختصاص اتوبوس‌های ویژه بانوان خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس ویژه بانوان را در خط هفت اتوبوس‌های تندرو مستقر کردیم، چرا که این خط پرمسافری است و تعداد بانوان نیز در آن زیاد بود و از طریق سامانه ۱۸۸۸ گلایه‌هایی مبنی بر کمبود فضا برای بانوان در این خط اعلام شد. در نتیجه برای رفاه حال بانوان و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی با توجه به شرایط کرونایی موجود ۱۰ دستگاه از اتوبوس‌های جدیدی را که خریداری کردیم در خط تندرو ۷ به بانوان اختصاص دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز