خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

لزوم حساسیت‌زایی نسبت به عواقب مصرف دخانیات در میان جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۴۶۲

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به لزوم حساسیت زایی نسبت به عواقب مصرف دخانیات در میان جوانان گفت: ظرفیت سمن ها برای مقابله با مصرف مواد مخدر به کار گرفته می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با اشاره به لزوم مقابله با مصرف دخانیات از جمله سیگار اظهار داشت: ۲۵ درصد مردم از سیگار استفاده می کنند که در این میان ۴ درصد مصرف کنندگان بانوان هستند، ضمن اینکه سن استفاده از سیگار نیز کم شده است.

وی ادامه داد: برای مقابله با این وضعیت باید در بین مردم و به ویژه نسل جوان حساسیت نسبت عواقب جسمی، روحی و اقتصادی دخانیات و مواد مخدر ایجاد شود تا میزان آگاهی در جامعه افزایش پیدا کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران سپس با اشاره به لزوم اجتماعی کردن طرح مقابله با مواد مخدر عنوان کرد: آگاه سازی از طریق اقدامات فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد ضمن اینکه می توان از ظرفیت شبکه شاد برای پیشبرد آگاهی میان نوجوان و جوانان استفاده کرد.

حسن بیگی همچنین گفت: سمن های مختلف نیز علاقمند ورود به موضوع مقابله با مواد مخدر هستند که با توجه به نظارتی که به فعالیت آنها داریم می توان از این ظرفیت نیز جهت اقدامات مختلف در این زمینه بهره برد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز