خبرگزاری کار ایران

هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران و برف از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۴۴۹

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از فعالیت سامانه بارشی از فردا (۲۵ آذرماه) تا اواخر وقت پنج‌شنبه (۲۷ آذرماه) خبرداد و برای کشاورزان، باغداران و ... توصیه‌هایی را ارایه کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: بارش باران در مناطق جنوبی گاهی همراه بارعد و برق، وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و وزش باد فردا (۲۵ آذرماه) برای جنوب غرب آذربایجان غربی، غرب کردستان و غرب کرمانشاه، چهارشنبه (۲۶ آذرماه) برای نیمه غربی کردستان، کرمانشاه، نیمه شمالی مرکزی، نیمه شمالی همدان، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز و تهران و پنج‌شنبه (۲۷ آذرماه) برای غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، سختی تردد در گردنه‌ها و جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به بازگشایی آبروهای درون‌شهری و برون‌شهری، آمادگی دستگاه‌های برف‌روبی برای جاده‌های کوهستانی و مناطق سردسیر، انجام اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری‌ها، احتیاط در تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و آمادگی سازمان‌های امدادرسان توصیه می‌کند.

این سازمان با صدور هشدار زردرنگ دیگری آورده است: چهارشنبه (۲۶ آذرماه) در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، همدان، کرمانشاه، کردستان، مناطق شمالی چهارمحال و بختیاری و مناطق جنوبی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و قزوین و پنج‌شنبه (۲۷ آذرماه) در استان‌های خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق جنوبی استان‌های مرکزی، ایلام و مناطق شمالی استان‌های بوشهر و فارس بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی کشور احتمال تگرگ پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز