خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تاکنون هیج علائمی از وجود تمساح در اطراف دریاچه مشاهده نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۱۰۳

رئیس محیط زیست شهرستان تهران گفت: احتمال دارد عکس منتشر شده‌ از حضور احتمالی تمساح در دریاچه چیتگر، گونه‌هایی از ماهی‌ها مثل اردک ماهی یا ماهی سرسوسماری باشد.

«فاطمه برنا» رئیس محیط زیست شهرستان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به صحبت‌های ضد و نقیضی که راجع به حضور احتمالی تمساح در دریاچه چیتگر مطرح شده، بیان کرد: عکسی که منتشر شده خیلی گویای این قضیه نیست که مطمئن باشیم این جانور تمساح است و حتی نمی‌دانم، این عکس را چه کسی گرفته و چه کسی این صحنه را دیده که چنین باوری برای او ایجاد شده است.

وی ادامه داد: احتمال دارد گونه‌هایی از ماهی‌ها مثل اردک ماهی یا ماهی سرسوسماری باشد، چون این گونه‌ها شباهتی با تمساح دارند و احتمالا همین مسئله باعث این شبهه شده باشد.

برنا بیان کرد: تاکنون هیج علائمی از تمساح در اطراف دریاچه ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه می توان از تکنولوژی‌های مورد استفاده برای بررسی این موضوع استفاده کرد، گفت: با تور می‌شود این کار را انجام داد و دستگاه‌های دیگری هستند که بتوانیم این موضوع را بررسی کنیم، اما باید اول مطمئن شویم که چنین جانوری در این منطقه وجود دارد یا نه، چون حتما در بازه‌های زمانی مختلف نیاز بود تا حیوان بیرون از آب هم بیاید، اما تا کنون چیزی مشاهده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز