خبرگزاری کار ایران

انتقاد استاندار تهران از طولانی شدن روند تعیین تکلیف وضعیت انبار اموال تملیکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۳۶

استاندار تهران با انتقاد از طولانی شدن روند تعیین تکلیف وضعیت انبار اموال تملیکی بر لزوم نظارت و استانداردسازی انبار اموال تملیکی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پنجمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در مورد وضعیت انبار اموال تملیکی اظهار داشت: در جلسه بحث های خوبی مطرح شد اما همچنان ازاهداف مدنظرمان به سبب موانع مالی، بروکراسی اداری، تصویب هیئت مدیره شهرک های صنعتی و اموال تملیکی دور هستیم و یک سال و نیم است که مورد بحث واقع شده اما همچنان این موضوع تحقق پیدا نکرده است.
 
وی با اشاره به شرایط انبارهای اموال تملیکی عنوان کرد: با توجه به اطاله دادرسی و پیگیری افرادی که کالاهایشان ضبط و توقیف شده است از جمله اقداماتی که می توان در راستای سالم و ایمین و باکیفیت نگه داشتن این کالاها صورت گیرد استاندارد کردن انبارهای نگهداری است.
 
استاندار تهران با اشاره به ضرورت نظارت بر انبار اموال تملیکی تاکید کرد: شهرک های صنعتی موکلفند ظرف حداکثر ۲ هفته آینده نسبت به بررسی و نظر مثبت در رابطه با واگذاری زمین اموال تملیکی اقدام کنند؛ همچنین نسبت به برقراری سامانه انبارها با در نظر گرفتن استانداردهای مورد نظر نیز اقدام شود و پیشرفت های خود را ماهانه گزارش دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز