خبرگزاری کار ایران

دشمنان، امنیت جامعه و ملت ما را هدف گرفته اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۷۶

​ رئیس پلیس پایتخت گفت: علیرغم همه تلاش های پیدا و پنهان دشمنان در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور، خوشبختانه ایران اسلامی از امنیت با ثبات و پایداری برخوردار است و دشمنان، امنیت جامعه و ملت ما را هدف گرفته اند.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" با تاکید بر اینکه علیرغم همه تلاش های پیدا و پنهان دشمنان در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور، خوشبختانه ایران اسلامی از امنیت با ثبات و پایداری برخوردار است، گفت: دشمنان امنیت و ارامش کشور و جامعه و ملت ما را نشانه رفته اند و همه تلاش خود را به کار بسته اند تا این مهم را با چالش مواجه نمایند.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز نقطه ثقل اسلام است که نباید خللی بر امینت و تمامیت ارضی آن وارد شود، بیان داشت: امروز دفاع از امنیت و آسایش این مرز و بوم که داعی دار و پرچم دار اسلام ناب محمدی (ص) است، برعهده ما می باشد؛ مسئولیتی سنگین که باید با همه وجود در حراست و پاسبانی و پاسداشت آن از جان مایه بگذاریم و مطمئن باشیم که هیچ قصور و تقصیری در انجام درست این رسالت خطیر در پیشگاه الهی پذیرفته نیست.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اجرای دقیق و سریع طرح های مبارزه با سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان موادمخدر، عنوان داشت: فضا و محیط را برای مجرمان نا امن کنید ؛نباید خلافکاران و مجرمان احساس امنیت و آرامش داشته باشند بلکه همواره باید از حضور پلیس برخود بلرزند.

وی افزود: هیمنه پوشالین و کذایی گردنکشان و اراذل و اوباش و کسانیکه امنیت و آسایش مردم را به مخاطره می اندازند ،باید شکسته شود.

سردار رحیمی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب و شاسیته با مردم گرانقدر و فرهیخته، خاطرنشان کرد: همواره تاکید داشته و داریم که خدمتگزار مردم هستیم و همه تلاش خود را به کار خواهیم بست که خللی بر امنیت و آسایش مردم وارد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز