خبرگزاری کار ایران

توقیف محموله ۶۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرزهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۶۸

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل خوزستان توسط مرزداران پایگاه دریابانی ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شمالی خلیج فارس به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بود، مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناور ۲۰۰ دستگاه لباسشویی، ۱۵۰ دستگاه ظرفشویی و ۷۰ دستگاه کولر گازی قاچاق و ۲۸۰ لیتر روغن موتور بدون مدارک قانونی که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را  ۶۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، که در همین راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار پاکباز خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی استان با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی، ادارات و ارگان های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از سرحدات کشورمان در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز