خبرگزاری کار ایران

تدوین نقشه جامع "علمی" ناجا و هدف‌گذاری و تمرکز بر تحقق آن

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۴۴۵

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تدوین نقشه جامع "علمی" ناجا و هدف گذاری مرکز بر تحقق و عملیاتی شدن آن، گفت: نیروی انتظامی در تمرکز بر اقدامات علمی و پژوهشی پیشرو و پیشتاز است؛ و شایسته است اقدامات پژوهشی بر مبنای نیازهای ماموریتی صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در نشست با معاونان، فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی ( شور عمومی فرماندهی) اظهار داشت: یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" را گرامی می داریم.

وی افزود: ان شاء الله بتوانیم  از راه و مکتب شهدا و حاج قاسم سلیمانی پیروی کنیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

مدال افتخار ابراز رضایت مقام معظم رهبری "مدظله العالی" بر سینه سبزپوشان ناجا

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به اظهار رضایت فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" از عملکرد ناجا تاکید کرد: پاسخگویی به انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری را اولویت خود می دانیم و بر مبنای تدابیر حکیمانه و داهیانه معظم له حرکت می کنیم.

وی افزود: ابراز رضایت مقام معظم رهبری "مدظله العالی" از اقدامات و عملکرد سبزپوشان نیروی انتظامی را مدال افتخاری بر سینه خود می دانیم و تلاش می کنیم که حرکت ناجا در مسیر رشد و ترقی روزافزون باشد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در شرایطی که ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرده است، از زمان ورود این ویروس منحوس به کشور، نیروی انتظامی در کنار و همراه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایستاد و صیانت از "امنیت" و " سلامت " مردم و جامعه را به عنوان یک اولویت اساسی دنبال و اجرایی کرد.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا خاطر نشان کرد: اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را در حالی عهده دار شدیم که ماموریت های ذاتی و قانونی خود را فراموش نکرده و بلکه با قوت و قدرت بیشتری ادامه دادیم.

وی با بیان اینکه در اجرای محدودیت ها تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، ادامه داد: معتقدم که ماموریت های پلیس در هیچ شرایطی "تعطیل بردار" نیست و در هر موقعیت و شرایطی اعم از بحران و غیر آن، در کنار و همراه مردم هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از زحمات کادر پزشکی، پرستاری و درمانی کشور تاکید کرد: "مدافعان امنیت " تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کنار "مدافعان سلامت" و خدمتگزار مردم هستند و به این خدمتگزاری افتخار می کنند و آن را توفیق و سعادت می دانند.

فرمانده نیروی انتظامی با تشریح اولویت های ماموریتی ناجا ادامه داد: معتقدم که پلیس باید به گونه ای عمل و رفتار کند که چون ملجاء و پناهگاه مردم باشد، از طرفی در مقابل اراذل و اوباش، اشرار، قاچاقچیان، قانون شکنان، هنجارشکنان و ... با اقتدار ظاهر شویم.

سردار اشتری در ادامه با تاکید بر لزوم ارتقاء اشراف اطلاعاتی در روند عملیاتی شدن ماموریت ها، تصریح کرد: آموزش نیروها در مسیر تحول و تعالی با هدف تحقق پلیس ولایی، مکتبی، حرفه ای و مهارت محور اجرایی شود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: فرایند ارتقاء دانش حرفه ای و مهارتی کارکنان باید در میدان عمل بروز و ظهور کند و کاربردی باشد؛ دستیابی به پلیس هوشمند از مسیر توسعه دانش، پژوهش و اندیشه ورزی محقق می شود.

پژوهش ها بر مبنای نیازهای ماموریتی صورت بگیرد

وی با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش و با اشاره به تدوین نقشه جامع " علمی" ناجا و هدف گذاری و تمرکز بر تحقق و عملیاتی شدن آن، یادآور شد: نیروی انتظامی در تمرکز بر اقدامات علمی و پژوهشی، از سازمان های پیشرو، پیشتاز و برتر است و تاکید دارم که از اقدامات پژوهشی در فرایند اجرای ماموریت ها غافل نشویم؛ البته معتقدم که پژوهش ها بر مبنای نیازهای ماموریتی صورت بگیرد.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انسانی را بالاترین سرمایه هر سازمانی معرفی و بیان کرد: معتقدم در چنین شرایطی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم باید از ظرفیت ها در راستای صیانت همه جانبه از سلامت کارکنان و خانواده هایشان بهره بگیریم، با وجود نیروهایی سالم چه از منظر جسمی و چه روحی می توانیم خدمات مطلوب و شایسته ای به مردم ارائه کنیم.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم اتخاذ سازوکارهای لازم برای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان تاکید کرد و گفت: رسیدگی و توجه به خانواده معظم شهدا، جانبازان، متوفیان را یک امر ضروری می دانم در کنار تحقق این مهم نباید از خدمات دهی به خانواده بازنشستگان ناجا غافل شویم، چرا که پیشکسوتان و بازنشستگان سرمایه های عظیمی هستند که لازم است از تجربه و برکت حضور آنان بهره مند شویم.

گفتنی است، در این نشست برخی از فرماندهان و معاونان ستادی و پلیس های تخصصی به ارائه گزارش از عملکرد خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز