خبرگزاری کار ایران

حکم ۴.۲ میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۴۴۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از جریمه ۴.۲ میلیارد ریالی متهمان قاچاق سوخت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأمورین یگان تکاوری ۱۱۲ ایرانشهر براساس اخبار دریافتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی چادر دار مقدار ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضمن تحویل محموله  به انبار شرکت نفت شهرستان ایرانشهر، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: رئیس  شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به  اقرار متهم و مستندات موجود در پرونده اتهام قاچاق سوخت را محرز و حکم به ضبط سوخت های مکشوفه صادر و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میرزایی همچنین از رسیدگی به پرونده ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و اظهار داشت: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر با توجه به گزارش دریافتی در مورد تصادف دو دستگاه خودروی کامیون برای بررسی صحنه به محل مراجعه که مشاهده کردند یک دستگاه خودرو کامیون حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق بدون راننده رها شده است.

وی افزود : در همین راستا خودرو به پارکینگ انتقال و پرونده در تعزیرات حکومتی ایرانشهر تبررزسی شد که نهایتاً پس از دستگیری راننده خودرو و اعتراف به انجام تخلف، شعبه رسیدگی کننده برابر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اتهام را وارد دانست و متخلف را به ضبط سوخت کشف شده و پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز