خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور خبر داد:

اعلام زمان برگزاری آزمون آنلاین آزمایشی دروس عمومی دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۷۵

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: آزمون‌های دروس عمومی پایان نیمسال دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به صورت آنلاین و سراسری از اول دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، معصومه حسینی افزود: دانشگاه پیام نور به منظور آشنایی دانشجویان با محیط آزمون آنلاین و همچنین اطلاع از تاریخ دروس عمومى که قرار است امتحان دهند، آزمون آزمایشی دروس عمومی را در روز دوشنبه ۲۴ آذرماه سال جاری راس ساعت ۱۰ صبح، به صورت آنلاین و سراسری برگزار می کند.همچنین پس از آزمون آزمایشی یاد شده سامانه در دسترس بوده  و امکان ورود دانشجویان محترم به سامانه ى آزمون و بررسی وضعیت دروس امتحانات عمومى فراهم است.

وی افزود: این اقدام در جهت کاهش استرس و ایجاد امنیت خاطر برای دانشجویان در زمان امتحان اصلی صورت می گیرد و دانشجویان با ورود به محیط آزمون می توانند پرسش های احتمالی خود را از طریق شماره های پشتیبانی که در فایل راهنمای (پیوست) وجود دارد، مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: در فایل راهنمای آزمون دروس عمومی کلیه دانشجویان کارشناسی، تمامی مراحل و نحوه ورود دانشجویان به سامانه لحاظ شده است تا دانشجویان برای ورود به آزمون اصلی پایان ترم خود با مشکلی مواجه نشوند.

حسینی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه خواست در آزمون آزمایشی شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز