خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

هشدار نارنجی هواشناسی به تداوم بارش‌ها در برخی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۰۷

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از هشدار نارنجی نسبت به تداوم بارش‌ها در برخی استان‌ها خبر داد.

«صادق ضیائیان» مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیان بیارد: عمده‌ترین پدیده‌ای که در روزهای آینده انتظار داریم اتفاق بیفتد، افزایش آلاینده‌ها به ویژه در کلان شهرهای صنعتی است.

وی ادامه داد: سه شنبه عصر سامانه‌ی بارشی از غرب و شمال غرب را در کشور شاهد خواهیم بود که در روزهای چهارشنبه و پنچ شنبه در نیمه‌ی غربی کشور ادامه دارد.

ضیائیان افزود: به نظر نمی‌رسد که بارش‌های سامانه‌ی جدید به شکلی باشد که باعث ایجاد سیل شود.

وی گفت: فعلاً چیزی که ما مشاهده می‌کنیم بارش‌های خوبی در استان لرستان، شمال خوزستان و چهارمحال و بختیاری است.

ضیائیان ادامه داد: فردا در خصوص این سامانه و عملکردش بهتر توضیح خواهیم داد، چون مدل‌ها متغیر هستند و از هفته پیش که بارش‌ها را نشان می‌داد تغییرات زیادی داشته و فردا هشدارهای لازم در این خصوص را صادر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها از بارش هایی که تا الان رخ داده کمتر است، همان دو سامانه‌ای که داشتیم منجر به بارش‌های خوبی شد که متاسفانه منجر به سیل و آبگرفتگی‌ در برخی استان‌ها شد ولی این بارش‌هایی که انتظار داریم چهارشنبه به ویژه در جنوب غرب کشور و استان‌های لرستان و شمال خوزستان اتفاق بیفتد از آنچه که تا الان رخ داده فعلا کمتر نشان می‌دهد.

ضیائیان در پایان افزود: فردا یک هشدار سطح نارنجی را برای برخی از استان‌ها صادر می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز