خبرگزاری کار ایران

کشف ۶۰ فقره سرقت تلفن همراه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۶۲۰

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق تلفن همراه و ۶۰ فقره سرقت در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» اظهار کرد: با ارجاع چندین پرونده مشابه مبنی بر سرقت تلفن همراه توسط ۳ موتور سوار جوان در محدوده کلانتری نازی آباد، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت. 

وی بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارقان به صورت سه نفره با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت با تردد در ساعتی از روز از غفلت رهگذران استفاده و تلفن همراه آنان را که اغلب گران قیمت بوده سرقت کرده اند. 

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، تیم عملیات کلانتری نازی آباد موفق شدند یکی از سارقان را که پیشتر به دفعات متعدد با همین جرم دستگیر شده بود، شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را در مخفیگاهش در محله خزانه دستگیر کنند. 

سرهنگ جلیلیان، افزود: متهم در کلانتری به سرقت تلفن‌های همراه با همکاری ۲ همدستش اعتراف و اظهار کرد با همکاری همدستانم ۶۰ فقره سرقت تلفن همراه مرتکب شده ام. 

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم دیگر نیز در عملیات‌های مستقل در مخفیگاهشان دستگیر شدند، افزود: متهمان اظهار کردند، با پرسه زنی در معابر عمومی سوژه‌های خود را شناسایی و با همکاری یک دیگر تلفن همراه عابران پیاده را سرقت کرده از محل می‌گریختیم. 

این مقام انتظامی افزود: هر ۳ متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخران و مال باختگان در دستور کار قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز