خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

جزییات دستگیری دو شرور سابقه‌دار در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۶۱۷

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۲ شرور سابقه دار که در محله کن ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ «سعید راستی» رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار گفت: این‌ها اراذل و اوباشی هستند که در منطقه کن و غرب تهران با اسلحه جنگی که از آن‌ها کشف شده است، ایجاد رعب و وحشت کرده بودند. 

وی با بیان اینکه این افراد پس از تخریب یک واحد صنفی به سمت شهرستان پرند متواری می‌شوند، ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، عاملان درگیری در هر دو محله از افراد شرور سابقه دار غرب تهران هستند که به علت اختلاف شخصی با چند نفر از ساکنان محل، دست به رفتار مجرمانه زده اند. 

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: این افراد پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی شناسایی و دستگیر می‌شوند. اسلحه این افراد نیز در مخفیگاهی در شهریار کشف و ضبط شده است. 

سرهنگ راستی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از معرفی به مرجع قضائی با دستور قضائی روانه زندان شدند. 

وی با بیان اینکه این افراد دو شاکی خصوصی نیز دارند، خاطرنشان کرد: این افراد سابقه دار بوده و یکی از آن‌ها دارای ۵ فقره سابقه شرارت و دیگری دارای ۴ فقره سابقه شرارت هستند. این افراد شرارت‌های متعددی از سال‌های قبل داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز