خبرگزاری کار ایران

دستگیری حیوان‌آزار در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۸۵۷

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی در شهرستان"فردوس" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"علی محمدپور" اظهار داشت: ماموران پلیس فتا انتظامی شهرستان فردوس با انجام اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی مشاهده کردند فردی اقدام به انتشار ویدئوی حیوان آزاری کرده است که با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی هویت متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات هوشمندانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمد پور ادامه داد: باتوجه به اینکه متهم به این اقدام غیر انسانی و خشن خود اعتراف کرد به اتهام مشارکت در تشویش اذهان عمومی و ترویج خشونت در فضای مجازی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و قانون گذار این حق را برای مراجع ذی صلاح محفوظ می داند طبق قانون با آنها برخورد کند.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز