خبرگزاری کار ایران

مصدومیت دو نفر بر اثر حریق در کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۲۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق سیلندرهای گاز مایع در یک کارگاه شارژ و نگهداری سیلندر خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ٠٩:۴٨ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه نگهداری و شارژ سیلندرهای مایع به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل واقع در خیابان کارگر جنوبی پایین تر از میدان رازی اعزام شد، ادامه داد: حادثه در یک ساختمان دوطبقه که در همکف آن یک مغازه ٢۵ متری شارژ و نگهداری سیلندرهای گاز مایع بود رخ داده است. در این مغازه حدود ٢٠ تا ٢۵ سیلندر گاز مایع ١١ کیلویی و حدود هفت یا هشت سیلندر ۵٠ کیلویی در آن نگهداری می شد.

‌سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند تعدادی از این سیلندرها کاملا شعله ور بود و آتش به درب و دیوارهای این محل سرایت کرده بود و در آستانه سرایت به سایر سیلندر ها بود و بیم اینکه از شدت حرارت و آتش، انفجاری هم رخ دهد وجود داشت.

ملکی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که فردی در طبقه بالا ساکن نیست. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، سیلندرهایی که درگیر حریق نشدند را تخلیه کردند و از گسترش حریقی که می توانست موجب انفجار سیلندرها شود جلوگیری کردند. اما در این حادثه دو نفر که مشغول کار در محل بودند دچار سوختگی از ناحیه سر و صورت شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز