خبرگزاری کار ایران

چراغعلی:

لزوم اتخاذ تدابیر جدید برای حریم شهرها و روستاهای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۰۸۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تداوم مهاجرت به استان تهران، انگیز ساخت و ساز غیرمجاز را افزایش می دهد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در جلسه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین خواری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در استان تهران اظهار داشت: مطابق بررسی های صورت گرفته چند هفته اخیر، مهاجرت به استان تهران متاسفانه همچنان ادامه دارد و استان تهران یکی از مهمترین مقاصد مهاجرانی است که به دلایل مختلفی از جمله اشتغال به تهران می آیند که این موضوع انگیزه برای ساخت و سازهای غیر مجاز را افزایش می دهد.

وی با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر جدید افزود: لزوم مقابله با ساخت و سازغیرمجاز می طلبد تا برای حریم شهرها و روستاها در تهران تدابیر جدیدی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: در راستای حل این مشکل جلساتی با وزرات کشور و مدیرکل بنیاد مسکن برگزار شد و مقرر شد تا از روند ساخت و سازها در محدوده قانونی روستاها مطلع باشیم.

چراغلی در ادامه تاکید کرد: فرمانداران جلسات شهرستانی خود را به طور منظم برگزار کنند؛ بخشداران نیز شبانه روزی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تلاش کنند تا مردم را به اخذ پروانه و مهندسان ناظر را به نظارت دقیق تر سوق دهیم.

وی خاطرنشان کرد: روستاییانی که خواهان دریافت پروانه ساخت و ساز هستند می توانند از طریق سایت بنیاد مسکن و به شکل غیر حضوری در سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز