خبرگزاری کار ایران

جان باختن ۲ زن در سیل و ریزش کوه/ امدادرسانی به ۹۵۰ نفر در ۵ استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۷۸

رییس سازمان امداد و نجات از جان باختن ۲ زن بر اثر سیل و ریزش کوه در استان بوشهر خبر داد.

«مهدی ولی پور» رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در ۱۲ ساعت گذشته با توجه به افزایش بارندگی در ۵ استان اصفهان، بوشهر، فارس، هرمزگان و یزد ۲۵۹ امدادگر در قالب ۵۹ تیم به ۹۵۰ نفر در ۲۶ شهر، روستا و مناطق عشایر نشین اعزام و امدادرسانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این عملیات ادامه داد: تخلیه آب از ۶۹ واحد مسکونی صورت گرفته است همچنین برای ۴۰ نفر اسکان اضطراری مهیا شده و ۱۱ هزار و ۸۲ کیلو نایلون پوششی هم  توزیع شده است.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیروهای امدادی ۳۸۴ قوطی کنسروجات، ۱۵۹ کیلو برنج و ۲۵۳ کیلو حبوبات میان آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

ولی پور با بیان اینکه ۲ نفر بر اثر سیل و ریزش آوار در شهرستان دشتستان جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: با اعلام گزارش گم شدن یک زن اطراف شهر برازجان، تیم های عملیاتی دشتستان به منطقه اعزام شدند و پس از سه ساعت جست‌وجو در قسمت دره شن شهر برازجان پیکر این زن را پیدا و تحویل مقامات قضایی دادند، ریزش کوه هم در روستای سوک هم جان یک زن جوان را گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز