خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

گواهی عدم سوءپیشینه برای کاندیداهای شوراها الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۷۱

فرماندار شهرستان ملارد گواهی عدم سوءپیشینه برای کاندیداهای شوراها را الزامی دانست.

«سجاد برنجی» فرماندار شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در جلسه شورای معاونان و بخشداران و فرمانداران در روز گذشته تاکید شد، همه مسئولان و مدیران شهرستان‌ که در امر برگزاری انتخابات وظیفه‌ای برعهده دارند باید با تمام توان کمک کنند تا انتخابات به صورت کاملا پرشور برگزار شود.

وی ادامه داد: ما نیز در فرمانداری ملارد از اول آذرماه فعالیت‌های اجرایی مرتبط با انتخابات را شروع کرده ایم و اولین گام ما در این راستا آسیب شناسی انتخابات در ادوار گذشته به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و این اقدام توسط معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری صورت گرفته است. 

فرماندار ملارد تصریح کرد: همچنین تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شرایط بیماری کرونا اخذ شده است. البته ما امیدواریم تا زمان برگزاری انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا بیماری کرونا به طور کامل ریشه کن شده باشد اما در هر صورت  باید برنامه ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات در این شرایط را داشته باشیم.

برنجی خاطرنشان کرد: داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا باید در هنگام ثبت نام، گواهی عدم سوء پیشینه را به فرمانداری یا بخشداری تحویل داد و اعتبار این گواهی حداکثر سه ماه قبل از ثبت نام باید باشد و اگر مدت زمان آن بیش از ۳ ماه باشد دارای اعتبار نیست و باید دوباره گواهی عدم سوءپیشینه اخذ شود. 

وی ادامه داد: در این دوره انتخابات ثبت نام از دواطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفندماه شروع شده و تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد و ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ شروع و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد، لذا داوطلبان باید در این زمینه تدابیر لازم را اندیشیده و گواهی سوءپیشینه را در بازه زمانی لازم تهیه کنند، چراکه بدون گواهی عدم سوء پیشینه ثبت‌نام از داوطلبان انجام نمی‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز