خبرگزاری کار ایران

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در کارشناسی ارشد ۹۹ صرفا امسال انجام می‌شود/ آغاز ثبت‌نام در هفته پایان آذر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۴۳

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای پذیرش بدون آزمون در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ از هفته آخر آذرماه انجام می‌شود.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد بیان کرد: بر اساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه ۱۶ شورای سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ (صرفاً در همین سال انجام می‌شود) در هفته پایانی آذرماه برای تمام زیر نظام‌ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام می‌گیرد. 

وی افزود: اطلاعات رشته‌ها از دانشگاه‌ها در حال جمع آوری است و تنها رشته محل‌هایی در این مرحله پذیرش قرار می‌گیرند که فاقد انتخاب رشته کننده باشد و تعداد افراد ثبت نامی آن کمتر از ظرفیت مجاز آن باشد. اعلام درخواست پذیرش رشته محل در این مرحله توسط دانشگاه پذیرنده انجام می‌گیرد. 

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: شروع به تحصیل این داوطلبان از نیمسال دوم و بهمن ماه خواهد بود.  برای سایر آزمون‌های سراسری، فنی و حرفه‌ای و… در اطلاعیه‌های تکمیلی جزئیات بیشتر و زمان ثبت نام آن‌ها توسط اطلاع‌رسانی می‌شود. پذیرش این داوطلبان نیز از نیمسال دوم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز