خبرگزاری کار ایران

ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به پیام‌های ۱۸۸۸ توسط شهردار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۴۳

شهردار تهران دستورالعمل رسیدگی به پیام‌های ۱۸۸۸ و مکانیزم‌های کنترل و ارزیابی عملکرد حوزه‌های شهرداری را با هدف ارتقای کمی و کیفی رسیدگی به انتقادات شهروندان، همسان‌سازی نقطه نظرات ستاد، اجرا و ارتقای مشارکت و رضایت عمومی و سلامت اداری ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در این ابلاغیه تاکید کرد: مرکز نظارت همگانی سازمان بازرسی (۱۸۸۸) درگاه واحد دریافت انتقاد، شکایت، تقدیر و پیشنهاد شهروندان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه ارتباط مردمی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای شهرداری، همواره در جهت حکمروایی مطلوب شهری پیشرو بوده است. 

شهردار تهران تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و جذب مشارکت‌های معنادار شهروندان را مستلزم افزایش شفافیت سازمانی، نهادینه‌سازی فرهنگ نظارت همگانی، پاسخگویی مدیران و تحقق مطالبات عمومی ذینفعان شهری برشمرده و تصریح کرده است: لازمه این امور مشخص نمودن خط‌مشی‌ها و تعیین مکانیزم‌های رسیدگی و پاسخگویی کیفی و سریع به نقطه نظرات و پیام‌های سیستمی شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ است. 

 بنا براعلام روابط‌عمومی سازمان بازرسی، در این دستورالعمل الزامات قانونی و اسناد بالادستی، ملاحظات سازمانی و اولویت‌های ارجاع، فرآیند کامل رسیدگی، مکانیزم و رویه‌های پاسخگویی حسب موضوعات و مصادیق پیام‌ها، فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به پیام‌های مردمی، مکانیزم نظارت ۱۸۸۸ در خصوص پیام‌های ۱۳۷، مکانیزم رصد و کنترل کارتابل حوزه‌های اجرایی و مکانیزم ارزیابی حوزه‌های اجرایی از سوی ستاد ۱۸۸۸ ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز