خبرگزاری کار ایران

استقرار پلیس در۱۹۰۰ نقطه برای اجرای محدودیت‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۷۲

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، بیان داشت: بر همین اساس پلیس در سطح کشور بیش از ۱۹۰۰ نقطه و مکان استقرار داشته و در هر شیفت از خدمت بیش از ۱۱ هزار نیرو تمام معابر و ورودی‌ها و محورها را کنترل می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار «قاسم رضایی» با بیان این که توقیفی حاصل شد تا برای خدمتگزاری بشتر کنار مردم استان باشیم گفت: در وضعیت ترددها و محدودیت‌ها برای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا، نیروی انتظامی در کنار دولت و همه مسئولان، در سه حوزه فعالیت خود را متمرکز کرده است. 

وی ادامه داد: در حوزه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی، تمام سیستم‌های کنترلی پلیس راهور و دوربین‌ها فعال هستند و اعمال قانون با تخلفات انجام می‌شود که خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی با پلیس در سراسر کشور داشته اند. 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان داشت: بر همین اساس پلیس در سطح کشور بیش از ۱۹۰۰ نقطه و مکان استقرار داشته و در هر شیفت از خدمت بیش از ۱۱ هزار نیرو تمام معابر، ورودی‌ها و محورها را کنترل می‌کند. 

این مقام ارشد انتظامی به حوزه دوم فعالیت پلیس در شهرهای قرمز اشاره و تصریح کرد: در این شهرها منع تردد از ۲۱ شب تا ۴ صبح ادامه دارد و چنانچه تخلفی صورت گیرد اعمال قانون برای رانندگان متخلف انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه خودروهای امدادی و دیگر خودروهای دارای مجوز از منع تردد معاف هستند، گفت: حوزه سوم عملکرد پلیس مربوط به اماکنی است که با توجه به شرایط موجود محدودیت، فعالیت دارند که از طریق پلیس اماکن و پاسگاه‌ها و رده‌های مختلف انتظامی و همچنین سازمان‌های مرتبط نظارت بر فعالیت آن‌ها صورت می‌گیرد. 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم، سازمان ها، نهادها در این طرح یادآورشد: مردم فهیم کشور که سلامت شخصی برایشان مهم است در این راستا همراهی و همکاری خوبی داشتند که امیدواریم تمام سازمان ها، نهادها مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند. 

این مقام ارشد انتظامی خاطر داشت: نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها در مقابله با انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات حضور فعال دارد که قدردان همه همکاران، مردم و مسئولان هستیم و همه باید بر اساس مصوبات و ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند تا ان شاءالله بتوانیم همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیروی انتظامی را لقب «مجاهد فی سبیل الله» خطاب فرمودند، خدمتگزار خوبی برای مردم و کشور باشیم. 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان با همه جاذبه‌ها و وسعت سرزمینی خود، استان آرامی است و مردم و دستگاه‌ها همراه و همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی استان داشته‌اند که این انسجام بالا خود باعث ایجاد آرامش در استان شده است. 

وی افزود: در بحث امنیت کشورهای همجوار چون پاکستان همکاری‌های خوبی با ما داشته‌اند که امیدواریم این تعاملات و همکاری‌ها بیش از گذشته، افزایش یابد. 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حوزه‌های شهری و جمعیتی آرامش خوبی را در استان شاهد هستیم، اقدامات دولت محترم و مجلس به دلیل نگاهی که به بخش اشتغال‌زایی در استان داشته‌اند موثر بوده که مطمئنا در معیشت مردم تاثیرگذار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز