خبرگزاری کار ایران

کشف ۹۳ تن مواد مخدر در مرزهای کشور از ابتدای سال تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۱۶

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف ۹۳ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون توسط مجاهدان مرزبانی، گفت: حدود ۹۰ درصد از کشفیات توسط همرزمانم در مرزبانی استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» در جمع خبرنگاران در استان سیستان و بلوچستان، هدف از سفر به این استان را بازدید از نقاط صفر مرزی و بررسی آخرین وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق کشور و عرض خدا قوت به مرزداران استان پهناور سیستان و بلوچستان عنوان کرد و اظهار داشت: بحمدالله همرزمانم در مرزبانی ناجا، توفیقات بسیار خوبی در راه حراست از مرزهای کشور و مبارزه با قاچاق موادمخدر، قاچاق کالا و… داشتند که از همین جا از زحمات و مجاهدت‌های این عزیزان و همراهی خانواده‌هایشان تقدیر و تشکر می‌کنم. 

وی با اشاره به عملیات‌های انجام شده در ۴۸ ساعت گذشته در مرزهای استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات‌ها قریب به ۲ تن موادمخدر، چندین دستگاه خودرو و مقادیری سلاح و مهمات کشف و چهار نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند. 

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون مجاهدان مرزبانی ناجا قریب ۹۳ تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف کردند که با افزایش ۵۶ درصدی روبه‌رو بوده و شایان ذکر است حدود ۹۰ درصد از این کشفیات توسط همرزمانم در مرزبانی سیستان و بلوچستان صورت گرفته است. 

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد مرزبانان در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور و نیاز به برخی اقلام دارویی، متأسفانه افراد سودجو اقدام به قاچاق انواع دارو به ویژه آنتی‌بیوتیک‌ها به کشورهای همسایه را دارند که در این زمینه مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی، خصوصاً در این خطه از میهن عزیزمان توفیقات بسیار خوبی کسب کرده‌اند و به طور جدی با این پدیده شوم و غیرانسانی مقابله می‌کنند. 

سردار گودرزی تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه مرزبانی ناجا در سال جاری هوشمندسازی است که این مهم با جدیت در حال اجرا و پیگیری است و در این خصوص نیاز است تا دولتمردان و مسئولان ذیربط به نیروی انتظامی کمک بیشتری کنند تا بتوانیم با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی پیشرفته، از مرزهای مقدس ایران اسلامی به نحو مطلوب مراقبت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز