خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

پیش بینی افزایش ۳ برابری حقوق سربازان در بودجه سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۸۹

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برابر هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، در لایحه بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است، میانگین حقوق سربازان سه برابر حقوق فعلی افزایش داشته باشد.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۰ گفت: ما تلاش‌های زیادی در ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم تا بتوانیم میانگین حقوق سربازان را در سال آینده سه برابر حقوق فعلی افزایش دهیم وخوشبختانه سازمان برنامه و بودجه نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته است. 

امیر رحیمی‌پور تصریح کرد: در لایحه بودجه پیش بینی شده است که سربازان در سال بعد سه برابر حقوق دریافت کنند. در خصوص حقوق سربازان وظیفه مولفه های دیگری نیز موثر هستند مانند درجه، مدرک تحصیلی، محل خدمت و… پس از اینکه قانون بودجه تصویب و ابلاغ شود ما براساس این جزییات جدول حقوق سربازان وظیفه را از دیپلم تا دکتری مشخص و اعلام خواهیم کرد. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره وضعیت سربازان در مراکز آموزشی در پیک سوم کرونا گفت: در مراکز آموزشی و پادگان‌ها هیچ مشکلی از نظر بهداشت و درمانی نداشتیم و فراگیری بیماری و شیوع آن در این مراکز نسبت به جامعه خیلی کمتر است و در حوزه سربازان تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است. 

به گفته رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح امنیت کامل بهداشتی در مراکز آموزشی ما برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز