خبرگزاری کار ایران

چاله‌های خطرناک از علل واژگونی موتورسوران و خرابی خودروها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۵۲

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب بیان کرد: افتادن ناگهانی خودروها و موتورسیکلت‌ها داخل چاله‌های پیش رو رانندگان یکی از مواردی است که باعث بروز واژگونی موتورسواران و خرابی خودروها در معابر بویژه معابر بزرگراهی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس راهور فاتب، سرهنگ مصطفی زینی‌وند رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب گفت: چاله‌های ایجاد شده در برخی معابر و بزرگراه‌ها بسیار خطرناک است و می‌تواند باعث بروز واژگونی موتورسیکلت سواران و خرابی خودروها گردد. 

وی گفت: افتادن ناگهانی خودروها و موتورسیکلت‌ها داخل چاله‌های پیش رو رانندگان یکی از مواردی است که باعث بروز واژگونی موتورسواران و خرابی خودروها در معابر بویژه معابر بزرگراهی می‌شود. 

سرهنگ زینی‌وند گفت: این چاله در برخی معابر وجود دارد و به حال خود رها شده است و موتورسواران به محض اینکه خود را در مواجه با این چاله ‌ها می‌بینند و دورن آن قرار می‌گیرند دیگر کنترلی روی وسیله خود نداشته باشند و بلافاصله واژگون شده که باعث صدمات به راکبین موتورسیکلت می‌گردد. 

وی گفت: وجود این چاله‌ها بسیار خطرناک است و به محض اولین بارش پر شده و قابل رویت نیستند و یا رفتن خودروها و موتورها داخل آن باعث بروز حادثه می‌گردند که می‌بایست توسط پیمانکاران حتما ایمن‌سازی‌های لازم صورت پذیرد و سریعا پر شوند. 

به گفته سرهنگ زینی‌وند بزرگراه آزادگان یکی از معابری است که دارای بیشترین چاله‌ها و حفره‌ها می‌باشد که با توجه به مهم و شریانی بودن این بزرگراه می‌بایست حتما نسبت به رفع این اختلاف سطح‌ها اقدام شود. 

زینی‌وند گفت: با هماهنگی‌هایی و همکاریهای خوبی که توسط اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب با مسئولین شهری در خصوص اصلاحات هندسی و برطرف شدن این چاله‌ها صورت می‌گیرد این موارد در اسرع وقت پیگیری و رفع می‌گردد تا از بروز حوادث جلوگیری شود. 

وی افزود: عکس چاله‌ای که در تصویر می‌باشد در محدوده بزرگراه یاسینی به جنوب قبل از باقری لاین سرعت بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته، تعمیر و لکه گیری گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز