خبرگزاری کار ایران

قاچاقچی غرب پایتخت با ۷۱ تریاک به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۹۴

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از سوداگران مرگ سابقه دار پایتخت که اقدام به قاچاق مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به شهر تهران می کرد خبر داد و افزود: در این عملیات بیش از ۷۱ کیلوتریاک از متهم کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایانت مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در منطقه شهرک اندیشه پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

حسنوند در ادامه افزود:مامورین در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در پایتخت است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر کرده و  پس از خریداری مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور به این مکان ترانزیت و پس از انتقال اقدام به توزیع آن در سطح کسترده در پایتخت می نماید.

وی افزود: با پیگیری های محلی و تحقیات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه و انبار مواد مخدر در شهرک اندیشه شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی ،مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت ساکن یا ساکنین دریافت و تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و روز گذشته با رعایت جوانب قانونی بدوا نسبت به دق الباب اقدام و با گشوده شدن درب منزل بلافاصله متهم پرونده با هویت "عادل" دستگیر و ماموران وارد محل شدند.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم در جستجوی خانگی، ماموران موفق به کشف ۷۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک شدند.

ریس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدخاطرنشان کرد: دو دستگاه خودرو پژو پارس و پراید که متهم در جابجایی مواد از آن استفاده می کرد نیز توقیف و به مقر پلیس منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز