خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰ از ۱۶ آذر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۷۱

ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۱۶ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۲۳ پایان می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان سجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند با توجه به نکات ذیل و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت کنند.

شرایط ثبت نام:

ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۱۶ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۲۳ پایان می‌پذیرد. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org انجام می‌شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.

دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود. داوطلبان می‌تواند برای مشاهده جزییات بیشتر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز