خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی شمیرانات خبر داد:

اجرای برنامه ارتقا پوشش حفاظتی/ رفع تصرف از 12هزارمتر مربع اراضی ملی شمیرانات

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۲۳

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از اجرای برنامه ارتقاءپوشش حفاظتی و رفع تصرف از 12هزارمترمربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک افجه بخش لواسانات به ارزش بیش از 30میلیاردتومان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان تهران، حسن شکری با اعلام این خبر افزود: این اراضی در اجرای  2 حکم قطعیت یافته قضایی و با حضور عومل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شمیرانات و مقام قضایی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شده است.

وی ادامه داد:تمامی بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی به طور کامل تخریب شده اند.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات به برنامه ارتقاءپوشش حفاظتی اشاره کردو اظهارداشت:باهدف بالا بردن ضریب حفاظتی عرصه های ملی در سطح این شهرستان که از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار هستندبرنامه ارتقاء پوشش حفاظتی به عنوان یکی از اقدامات جهشی در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

شکری در باره  نحوه عملیاتی شدن این برنامه تصریح کرد: در اجرای این برنامه عرصه های منابع طبیعی از لحاظ تصرف، آتش‌سوزی و قاچاق چوب به مناطق بحرانی، نیمه بحرانی و عادی تقسیم می شوند و حفاظت هریک از این مناطق به نیروهای یگان حفاظت سپرده می شود.

وی از عموم مردم درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را فورا از طریق سامانه 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

شهرستان شمیرانات دارای 140هزارهکتار عرصه های ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز