خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲ آدم‌ربا در کمتر از ۱۲ ساعت توسط پلیس یزد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۶۴۹

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۲ آدم ربا در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.

به گزارش ایلنا، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد آدم ربایی در شهرستان "میبد" بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، گروگانگیران به دلیل اختلاف حساب یک و نیم میلیارد ریالی در خرید و فروش کاشی، با گروگان قرار ملاقات گذاشته و وی را ربوده و سپس با یک دستگاه خودرو سواری "پژو" از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "میبد" با تلاش بی وفقه و اقدامات فنی و پلیسی، خودروی آدم ربایان را ردگیری و موقعیت آن را در شهرستان "مهریز" شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد ضمن اشاره تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس شهرستان های "میبد و مهریز" افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهمان را در کمربندی مهریز متوقف و گروگانگیران را دستگیر و فرد ربوده شده را از چنگال آنها رها کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: گروگانگیران قصد انتقال گروگان خود به شرق کشور را داشتند که با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت پس از ارتکاب آدم ربایی؛ شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز