خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۱۹۷ کیلو تریاک در "گناباد"

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۵۳۱

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۱۹۷ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک طی عملیات پلیسی در شهرستان "گناباد" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار" ابراهیم قربان زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد افیونی توسط افراد سودجو با استفاده از یک دستگاه کامیون حامل بار کاه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان "گناباد" پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "گناباد" با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل مبادی ورودی شهر "گناباد" خودرو حامل مواد افیونی را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پس از ورود خودرو مورد نظر به ورودی جاده "کاخک" در هسته مرکزی شهر "گناباد" ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وراد عمل شدند و ضمن دستگیری ۳ قاچاقچی در بازرسی از این کامیون ۱۹۷ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز