خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر/ کشف یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۳۶۱

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر با عنوان طرح نجات یک و کشف یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "کیوان ظهیری" در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته، اولین طرح مقابله با توزیع کنندگان و فروشندگان موادمخدر بنام طرح نجات یک در ۶ شهرستان غرب استان تهران با بهره گیری از کلیه امکانات نیروی انسانی و تجهیزاتی پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح با دستگیری ۲ هزار و ۵۰ توزیع کننده و فروشنده موادمخدر، بیش از یک تن و۲۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل تریاک، شیشه و حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: جمع آوری ۷۰۰ معتاد متجاهر از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تداوم اجرای این طرح توسط پلیس در روزها و ماه های آتی، خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت تمام با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر مقابله خواهد کرد تا شهروندان، فضای امن و آرامی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ظهیری در پایان با اشاره به ضرورت توجه والدین به رفتارهای فرزندان خود، به شهروندان توصیه کرد: نظارت بر رفتار فرزندان و همچنین کنترل آنها در  امر دوست یابی می تواند نقش مهمی در هدایت آنها به سمت زندگی سالم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز