خبرگزاری کار ایران

آموزش به ۱۲.۵ میلیون نفر در طرح کاهش وزن و چاقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۳۲۵

معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با انتشار دومین اطلاعیه طرح ملی کوچ در راستای کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، اطلاعیه شماره دو طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صادر شد. 

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال همکاری تمامی فرهنگیان در طرح کوچ و نیاز به آموزش کلیه پرسنل آموزشی کشور، ۱۸ساعت آموزش ضمن با موضوع آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم، با کد ۹۹۵۰۶۸۱۴ برگزار شد که طی آن ۱۲میلیون و ۵۱۷هزار و ۹۰۲ نفر/ساعت معلم و فرهنگی، مشتمل بر مدیران، معلمین، معاونین و… مدارس کشور، تحت آموزش چگونگی مداخلات موثر در طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان قرار گرفتند. 

بر اساس این اطلاعیه، در این دوره ضمن خدمت، سرفصل‌ها و موضوعاتی چون آشنایی با عوارض چاقی و اضافه وزن در دانش‌آموزان، اهمیت و ضرورت طرح، راه‌های پیشگیری، فعالیت‌های ورزشی مناسب، آشنایی با تغذیه سالم دانش‌آموزان، اجرا و کنترل فعالیت‌های بدنی دانش‌آموز در منزل، فعالیت‌های مدرسه‌ای و… به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد. 

همچنین در این اطلاعیه یادآوری شده است که دوره آموزش ضمن خدمت برای مداخلات موثر تحت عنوان «نحوه ارزیابی، غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان» برای کلیه عوامل اجرایی و نظارتی این پروژه با ۱۶ساعت آموزشی و با کد ۹۹۵۰۶۸۲۷ بر روی سامانه LTMS فرهنگیان کشور قرار گرفته و در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز