خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور:

انتقام سختی که در آینده انجام می‌شود؛ آرامش قلب ما خواهد بود/ مشکلات اقتصادی با وجود تحریم‌ها حل‌شدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۶۹

معاون دادستان کل کشور گفت: همکاری خوبی بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی شکل گرفته و اگرچه ما در نقطه مطلوب نیستیم، اما در دوران تحول هستیم و از وضع موجود به سمت مطلوب در حال حرکتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید عمرانی در حاشیه هشتمین مرحله از طرح ظفر که پیش از ظهر امروز در محل ستاد فاتب برگزار شد به ترور سردار فخری زاده اشاره کرد و گفت: دشمنان در سالگرد شهادت سرلشگر قاسم سلیمانی این دانشمند عزیز ما را به شهادت رساندند. انتقام سختی که در آینده انجام خواهد شد آرامش قلب ما خواهد بود.

وی با قدردانی از عملکرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر گفت: اینکه امروز می بینیم قاچاقچیان در پوشش اسباب بازی کودکان هم دست به قاچاق مواد مخدر می زنند نشان می دهد که آنها بی حیا شده اند. این اسباب بازی ممکن است به دست فرزندان من و شما برسد. این کارها نشان می دهد که آنها به دریوزگی افتاده اند.

او با اشاره به همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی تصریح کرد: اگرچه ما در نقطه مطلوب نیستیم، اما در دوران تحول هستیم و از وضع موجود به سمت مطلوب در حال حرکتیم.

وی با اشاره به شعر کودکانه "آقا پلیسِ بیداره" تصریح کرد: حتی من هم که معاون دادستان هستم شب هنگام خواب به این فکر می کنم که پلیس بیدار است و نظم و امنیت را تامین می کند.

او با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی مردم حتی در شرایط تحریم‌ گفت: مشکلات اقتصادی ولو با وجود تحریم ها در داخل کشور حل شدنی است.

عمرانی همچنین درباره پرونده شهید فخری‌‌زاده گفت: این حوزه در حوزه معاون امنیتی ما است اما رئیس قوه قضائیه دستور اکید صادر کرده است تا همه نیروهای قضایی تمام ابزار و امکانات خود را برای رسیدگی به این پرونده بکار گیرند تا به زودی نتیجه حاصل شود.

وی درباره رسیدگی این پرونده در دادسرای تهران یا دماوند تصریح کرد: طبق مقررات اگر یک پرونده امنیتی باشد با استفاده از ابزار احاله به تهران منتقل می شود و این پرونده نیز به علت حساسیت در تهران رسیدگی خواهد شد تا نتیجه لازم با پیگرد بهترین نیروهای قضایی حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز