خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

پلمب ۵ منزلِ توزیع‌کننده مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۰۳

رییس پلیس تهران بزرگ از پلمب ۵ باب منزل که مرکز توزیع مواد مخدر بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح ظفر که صبح امروز در مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سعید عمرانی؛ معاون قضایی دادستان کل کشور برگزار شد، گفت: شهادت دانشمند مجاهد عالم شهید سردار فخری زاده را تسلیت عرض می کنم که به دست دشمنان نظام ملت و ایران و انقلاب این فرد دانشمند فرهیخته به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این فرد فرهیخته برای این ملت کار می کرد و دهها شاگرد توانمند را تربیت کرده است.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حضور معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: طرح ظفر همزمان با قاچاقچیان عمده مبارزه می کند و از طرفی با خرده فروشان و معتادان متجاهر نیز برخورد می کند و اخیرا هم با قاچاقچیان که در کار اوباش گری هستند با شدت برخورد می کنیم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: سرپرست دادسرای مبارزه با مواد مخدر همیشه در کنار ما است.

وی ادامه داد: امروز هشتمین مرحله طرح ظفر اجرا شده است و کار اطلاعات فراوانی برای این طرح انجام شده است و ۲۱۵ حکم برای ورود به مخفیگاه‌های قاچاقچیان و خرده فروشان اخذ شده و به دستگیری هزار و ۳۱۵ خرده فروش، انهدام ۶ باند و دستگیری ۷۴ قاچاقچی عمده منجر شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: همچنین ۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شده و ۲۰۰ عدد انواع آلات مصرف مواد مخدر و ۵ باب منزل که مرکز توزیع مواد مخدر بودند پلمپ شدند.

وی ادامه داد: در این طرح ۲ تن و ۱۶۲ کیلوگرم مواد کشف شده و ۸۶۴ معتاد جمع آوری شده اند و ۱۹ نفر از خرده فروشان که در کار مزاحمت نوامیس بوده و اوباش گری داشتند دستگیر شده اند.

رییس پلیس پایتخت همچنین به ارائه آماری از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون  گفت: در این مدت ۳۶ باند مواد مخدر در تهران منهدم شده و بیش از ۱۹ تن و ۱۶۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد که افزایشی ۱۸ درصدی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز