خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس:

برخی مصوبات شورا در کشوی شهردار می‌ماند و ابلاغ نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۶۴

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در شهرداری تهران بعضا با بی‌توجهی‌هایی روبرو هستیم که مصوبات شورای شهر با گذشت نزدیک به یک سال در کشوی آقای شهردار می‌ماند و ابلاغ نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد حق شناس در جریان دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران  با اشاره به کم توجهی شهرداری به مصوبات شورای شهر تهران گفت: در حوزه شهرداری تهران یکی از گرفتاری‌های ما این است که شورا با تمام تلاش‌ها و زحمات، رنج طرح‌ها و لوایحی را برخود هموار می‌کند و ساعت‌ها کار کارشناسی و پیگیری را به اتفاق اکثریت آرا به تصویب می‌رساند و جهت اجرا ابلاغ می‌شود. اما در شهرداری تهران بعضا با بی توجهی‌هایی روبرو هستیم که مصوبات شورای شهر با گذشت نزدیک به یک سال در کشوی آقای شهردار می‌ماند و ابلاغ نمی‌شود.  رئیس شورا مصوبه‌ای را در تاریخ 19 مهر ماه ابلاغ می‌کنند، امروز دو ماه از آن ابلاغ می‌ماند و آن را اجرا نمی‌کند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران  افزود: این سوال را از رئیس و اعضای شورای شهر تهران دارم، ما اینجا برای چه چیزی نشسته‌ایم و مصوبه‌ای را تصویب و ابلاغ می‌کنیم و علی رغم اینکه خواست میلیون‌ها ایرانی پشت این درخواست بوده است، اما تشخیص آقای شهردار این است که فعلا آن را اجرا نکند. 

او در پایان گفت:‌علی رغم پیگیری‌های فراوان و صحبت تلفنی آقای هاشمی با ایشان مبنی بر اجرای مصوبه باید رویکرد عدم تمکین و تکلیف ما در این حوزه روشن شود. در اینجا از آقای رئیس و شهردار می خواهم مشخص کند وظیفه شهرداری درباره مصوبات شورا چیست و طی چه مدتی باید آن را اجرا کند؟ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز