خبرگزاری کار ایران

ریس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

کشف یک لباس عروسِ آغشته به شیشه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۴۶

ریس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه طرح سفر که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره کشف لباس عروس آغشته به مواد مخدر شیشه گفت: بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه به این لباس عروس با استفاه از روش‌های خاص آغشته شده است. 

وی ادامه داد: این لباس قرار بود از طریق پست از کشور خارج شود اما در یک عملیات اطلاعاتی توسط همکاران ما در پلیس مواد مخدر شناسایی و کشف و ضبط شد. 

وی ادامه داد: جاسازی مواد مخدر از این لباس در یک فرآیند انجام می‌شود و پس از استخراج از این لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

رییس پلیس مبارزه مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مقصد این مواد کشورهای اروپایی بوده است، تصریح کرد: قرار بود این محموله از طریق پست ارسال شود که در یک اقدام اطلاعاتی شناسایی و دو نفر نیز در همین رابطه دستگیر شده‌اند. 

وی با بیان اینکه پلیس خوشبختانه اشراف کامل اطلاعاتی به مجموعه فروشندگان و قاچاقچیان دارد، گفت: همچنین پلیس ارتباط خوب و موثری با مجموعه پست و فرودگاه دارد و از این طریق می‌توانیم جلوی قاچاق مواد مخدر را بگیریم. 

او ادامه داد: این ماده مخدر شیشه به صورت مایع عمدتا از کشور افغانستان وارد کشور می‌شود و این لباس عروس به آن ماده شیشه آغشته شده و برای قاچاق به کشورهای دیگر آماده می‌شود. 

سرهنگ حسنوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به کشف ۳۰۰ توپ پلاستیکی آغشته به مایع ماده مخدر شیشه اشاره کرد و گفت: این توپ‌ها از کشورهای حاشیه شرقی وارد کشور ما می‌شوند. 

وی ادامه داد: مواد مخدری که به صورت مایع از نوع مواد روانگردان است در این بسته‌ها به صورت اشکال بسیار خاص و شکیل جاسازی می‌شود و به گونه‌ای است که در ورودی مرزها و هنگام بازرسی حتی سگ‌های موادیاب نیز نمی‌توانند آن‌ها را تشخیص دهند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه ما در اقدامات اطلاعاتی که داشتیم زمانی که این توپ‌ها وارد شهر تهران شد توانستیم این محموله را شناسایی و ۳۰۰ عدد توپ را کشف و ضبط کنیم همچنین در این رابطه نفرات اصلی این باند نیز دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز