خبرگزاری کار ایران

کشف لوازم بهداشتی قاچاق ۲۰۰ میلیاردی در "ملارد"

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۷۶۴

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان "ملارد" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کیوان ظهیری گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپو لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فروش آن در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به کشف محل دپوی لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق در منطقه "صفادشت" شهرستان "ملارد" شده و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد آنجا شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این سوله یک صد هزار عدد کرم دست و صورت، ۶۴۸ عدد دستکش کار، یک هزار و ۱۰۰ عدد دستگاه بخور، ۸۵۰ عدد ماساژور صورت و ۲۷ عدد چرخ خیاطی صنعتی کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: این کالاها از سال ۹۲ درون سوله نگهداری می شده و با توجه به تاریخ گذشته بودن اکثر این وسایل بهداشتی، متهمان با شگرد درج تاریخ بروز بر روی قوطی ها و با تعویض کارتن، آنها را در فضای مجازی به فروش می رساندند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ گفتنی است؛ در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اقلام مکشوفه تحویل مراجع ذیربط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز